Přihlašování nových strávníků pro školní rok 2021/2022

 

Přihlašování nových strávníků probíhá od 23.8. 2021 – 31.08.2021 v době od 7:00 do 12:00 hod.

V dalších dnech již dle pokladních hodin od 7:00 – 9:00 hod.

Na webových stránkách v sekci dokumenty je přihláška ke stravování, tu vytiskněte a přineste s sebou k registraci. Pokud chcete registraci urychlit, nabízíme Vám možnost zaslat přihlášku na mailovou adresu AntonyovaJa@sj11.plzen-edu.cz nebo SkanderovaPa@sj11.plzen-edu.cz .

My vše předpřipravíme a Vy strávíte mnohem kratší dobu na pokladně a ve frontě při dokončení registrace. K té je nutné přijít osobně v týdnu 23.8. – 31.8.2021.

 Promyslete, zda budete chtít platit obědy v hotovosti na pokladně školní jídelny (vždy poslední tři dny v měsíci) na následující měsíc nebo si budete nechávat strhávat peníze inkasem z účtu (strhávání probíhá zpětně za předchozí měsíc). Po zřízení inkasa, přineste potvrzení o sjednání společně s přihláškou s sebou (limit inkasa si nastavte na 1000,- ,pokud používáte internetové bankovnictví, stačí potvrzení o sjednání inkasa vytisknout). V případě inkasa se skládá VRATNÁ ZÁLOHA 650,- v hotovosti na pokladně ŠJ. Vratná záloha, se při ukončení stravování z jakéhokoliv důvodu, VRÁCÍ.

Děkujeme za spolupráci.